سهانامه

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ب.ظ

نبود

همه جا برای او زیارت خواندم و دعا کردم. به فرودگاه امام که رسیدیم خیال باطلی داشتم که فرودگاه می آید. کمی دور و بر نگاه کردم نبود. می دانستم که نمی آید و اصلا انتظار و توقعی هم نداشتم ولی باز هم دور و بر نگاه کردم نبود.



نوشته شده توسط sourire queen
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

نبود

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ب.ظ

همه جا برای او زیارت خواندم و دعا کردم. به فرودگاه امام که رسیدیم خیال باطلی داشتم که فرودگاه می آید. کمی دور و بر نگاه کردم نبود. می دانستم که نمی آید و اصلا انتظار و توقعی هم نداشتم ولی باز هم دور و بر نگاه کردم نبود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۵
sourire queen

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی