سهانامه

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۴ ب.ظ

به خاطر تو

از این که او زیاد فیلم و موسیقی و این اواخر شبکه های دیگر می دید ناراحت بودم. برای او ناراحت بودم نه از دست او. و احساس نکردم که در این مدت تغییری در این قضیه کرده باشد گرچه سعی می کرد وقتی هستم کمتر از این ها صحبت کند. دیگر چیزی نگفتم به او. می گفت اگر کاری را می خواهی نکنم شفاف بگو من نمی کنم و من نمی خواستم به خاطر من نکند. ولی این قضیه چیزی از ارزش های او کم نمی کرد! آن اوائل می گفت همه چیز با گفتگو حل می شود ولی بعد که یک طرفه قطع می کرد چیز دیگری می گفت.



نوشته شده توسط sourire queen
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به خاطر تو

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۴ ب.ظ

از این که او زیاد فیلم و موسیقی و این اواخر شبکه های دیگر می دید ناراحت بودم. برای او ناراحت بودم نه از دست او. و احساس نکردم که در این مدت تغییری در این قضیه کرده باشد گرچه سعی می کرد وقتی هستم کمتر از این ها صحبت کند. دیگر چیزی نگفتم به او. می گفت اگر کاری را می خواهی نکنم شفاف بگو من نمی کنم و من نمی خواستم به خاطر من نکند. ولی این قضیه چیزی از ارزش های او کم نمی کرد! آن اوائل می گفت همه چیز با گفتگو حل می شود ولی بعد که یک طرفه قطع می کرد چیز دیگری می گفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
sourire queen

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی