سهانامه

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۶ ب.ظ

بهشت کوچک

آن اوائل برایش یک مجموعه از نرم افزارهای نور خریده بودم. نمیدانم اصلاً به کارش آمد یا نه. آن زمان خب هنوز ارشدش تمام نشده بود و درگیر پایان نامه بود و اصلا معلوم نبود که دکتری می خواهد چه کار کند. یادش بخیر همان زمان هم صحبت این جا آمدن را می کرد. من هم دوست داشتم بیاید و این جا هم درس بخواند. کلی خاطره خوب از آن زمان دارم. برای کتاب و پایان نامه کنارم بود. او نبود خیلی زود خسته می شدم. هر وقت خسته می شدم می گفت مقداری بگذار کنار بعد دوباره شروع کن. بهشت من است. یکبار هم مرا به بهشت کوچک خودش برد. با هم رفتیم دانشگاهش. واقعا دوست داشتم که با هم برویم و اصلا احساس خستگی نمی کردم. اصلا دوست داشتم که کارهایش را بگوید من انجام بدهم. خوش می آمد برای او خرید کنم و یک طوری هم احساس می کردم که روی من حساب می کند. بهشت کوچکش قشنگ بود. این که جاهایی که او تنهایی رفت و آمد می کرده را ببینم حس عجیبی داشت. غصه دار می شدم که او این همه راه می امده و می رفته تنها. چند تا عکس گرفتم که خیلی خوب افتاده است ولی حیف که نمی توانم عکسهایش را ببینم.



نوشته شده توسط sourire queen
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

بهشت کوچک

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۶ ب.ظ

آن اوائل برایش یک مجموعه از نرم افزارهای نور خریده بودم. نمیدانم اصلاً به کارش آمد یا نه. آن زمان خب هنوز ارشدش تمام نشده بود و درگیر پایان نامه بود و اصلا معلوم نبود که دکتری می خواهد چه کار کند. یادش بخیر همان زمان هم صحبت این جا آمدن را می کرد. من هم دوست داشتم بیاید و این جا هم درس بخواند. کلی خاطره خوب از آن زمان دارم. برای کتاب و پایان نامه کنارم بود. او نبود خیلی زود خسته می شدم. هر وقت خسته می شدم می گفت مقداری بگذار کنار بعد دوباره شروع کن. بهشت من است. یکبار هم مرا به بهشت کوچک خودش برد. با هم رفتیم دانشگاهش. واقعا دوست داشتم که با هم برویم و اصلا احساس خستگی نمی کردم. اصلا دوست داشتم که کارهایش را بگوید من انجام بدهم. خوش می آمد برای او خرید کنم و یک طوری هم احساس می کردم که روی من حساب می کند. بهشت کوچکش قشنگ بود. این که جاهایی که او تنهایی رفت و آمد می کرده را ببینم حس عجیبی داشت. غصه دار می شدم که او این همه راه می امده و می رفته تنها. چند تا عکس گرفتم که خیلی خوب افتاده است ولی حیف که نمی توانم عکسهایش را ببینم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
sourire queen

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی