سهانامه

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۴ ب.ظ

آقای ب

چهار شنبه پیش قرار بود برویم آنجا و بهانه ای دست و پا می کردم تا ببینمش ولی جلسه این جا برگزار شد. بروم و بیایم می روم و بهانه ای جور می کنم برای دیدنش. آقای ب که آمده بود اینجا دوباره بحث آن جلسات شد. کلا از دست من خیلی دلخور بود و اشاره کرد که برخی از افراد هم می آمدند و بعد کلا به خاطر عدم پشتیانی فلان جا کلا کنار گذاشتند. بعد از جلسه از او پرسیدم از اعضای ما کسی نمی اید هنوز و گفت نه.


نوشته شده توسط sourire queen
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

آقای ب

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۴ ب.ظ
چهار شنبه پیش قرار بود برویم آنجا و بهانه ای دست و پا می کردم تا ببینمش ولی جلسه این جا برگزار شد. بروم و بیایم می روم و بهانه ای جور می کنم برای دیدنش. آقای ب که آمده بود اینجا دوباره بحث آن جلسات شد. کلا از دست من خیلی دلخور بود و اشاره کرد که برخی از افراد هم می آمدند و بعد کلا به خاطر عدم پشتیانی فلان جا کلا کنار گذاشتند. بعد از جلسه از او پرسیدم از اعضای ما کسی نمی اید هنوز و گفت نه.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
sourire queen

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی