سهانامه

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۵۸ ب.ظ

غیرت

با این که قهریم و گفته است به او دیگر زنگ نزنم و تمامش کنم ولی وقتی می فهمم در دفتر در جلسه ای دیگر به طور مرتب شرکت می کند ناراحت می شوم, غیرتی می شوم به عبارت دیگر. کاش می آمد و می خواند که چقدر هنوز هم دوستش دارم, که چقدر روز و شب با دلم بازی می کند. کسی را هم نداریم بیاید میانجی گری کند.



نوشته شده توسط sourire queen
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

غیرت

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۵۸ ب.ظ

با این که قهریم و گفته است به او دیگر زنگ نزنم و تمامش کنم ولی وقتی می فهمم در دفتر در جلسه ای دیگر به طور مرتب شرکت می کند ناراحت می شوم, غیرتی می شوم به عبارت دیگر. کاش می آمد و می خواند که چقدر هنوز هم دوستش دارم, که چقدر روز و شب با دلم بازی می کند. کسی را هم نداریم بیاید میانجی گری کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
sourire queen

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی